Vinter erbjudande
Vinteravslutningsrea   -  Använd denna rabattkod WINTER10  -  Klicka här
×
Meny

Hjälp & Kontakt

Har du frågor om våra produkter? Spana in våra guides
Ring eller skicka ett email

Månd-tors: 9:00-17:00 (17:00-22:00 rådgivning på engelska)
Fred: 09:00-16:00

Tel 077 0171 070 / . Skriv till oss på eller använd detta formulär:

Fullständigt namn
E-postadress: *
Ämne:
Förfrågan: *
* Obligatoriska uppgifter

Bekräfta

Konto & Ordrar

Ändra leveransadress

Om ordern ej har skickats från vårt lager än, kan vi möjligtvis ändra leveransadressen. Vänligen skicka ett mail till .

Ändra min mail eller telefon nummer

Desvärre så är det för tillfället ej möjligt att ändra mail adressen eller telefon numret efter att ordern har blivit lagd.

Se aktuell orderstatus

För att se orderns aktuella status, vänligen se Min orderstatus..

Hur löser jag in mitt presentkort?

Om du har ett presentkort så kan du antingen lösa in koden till ditt SkatePro konto eller skriva in det i kassan vid betalning där du väljer Lös in presentkort/rabattkod, i fältet under betalningsalternativen.

Hur använder jag min SkatePro kredit?

För att få tillgäng till din kredit så måste du vara inloggad på ditt SkatePro konto. När du är inloggad så kan du lägga en order och välja att betala med din kredit. Din kredit dras då automatiskt av från ordertotalen.

Leverans

Hur lång är leveranstiden?

För att se aktuell information angående leveranstiden, vänligen fortsätt till kassan eller gå till vår leverans info sida.

Varför har jag 2 tracking länkar?

Vi har 2 lager som vi skickar våra produkter från, ett i Danmark och ett i Belgien. I vissa fall så skickar vi din order från båda våra lager, vilket innebär att alla produkter ej kommer skickas samlat och möjligtvis ej kommer fram på samma tidspunkt. I detta fall, så kommer du att bli informerad i samma email som du mottar dina tracking länkar i.

Jag har mottagit fel produkt

Vänligen skicka oss ett email med:

  • order nummer
  • en bild på produkten som du har mottagit
  • en bild på streckkoden och/ eller den gula lappen på produktens förpackning

Vänligen skicka ej tillbaks produkten till oss än. Vi ser till att tillhandhålla dig med en retursedel när du kontaktar oss. :)

Jag har mottagit en defekt produkt

Var ditt paket skadat när du mottog det? Var paketet tejpat av fraktsällskapet?

Om ja, vänligen skicka oss ett mail med:

  • ditt ordernummer
  • 5 bilder av ditt paket från olika vinklar för att tydligt visa skadans omfattning
  • beskrivning av skadan

Min order saknar en produkt.

Vänligen kontrollera 3 nedanstående scenarier

1. Skadat paket

Var ditt paket skadat när du mottog det? Var paketet tejpat igen av fraktsällskapet? Eller finns det något annat som tyder på att en produkt kan ha kommit bort under leveransen?

Om ja, vänligen skicka oss ett mail med:

  • Ditt ordernummer
  • 5 bilder av ditt paket från olika vinklar för att tydligt visa skadans omfattning
  • information om vilken produkt som saknades

2. Mottog du 2 tracking länkar?

Vi har 2 lager som vi skickar våra produkter från, ett i Danmark och ett i Belgien. I vissa fall så skickar vi din order från båda våra lager, vilket innebär att alla produkter ej kommer skickas samlat och möjligtvis ej kommer fram på samma tidspunkt. I detta fall, så kommer du att bli informerad i samma email som du mottar dina tracking länkar i.

3. Ingen av ovanstående

Om paketet ej var skadat och du endast har mottagit en tracking länk i ditt email, vänligen kontakta oss.

Retur & Refundering

Hur returnerar jag min order?

Behöver du returnera något till oss? Inga problem, vi ser till att göra det enklast möjligt för dig. Hos SkatePro kan du enkelt registrera din retur online och beställa en retursedel till det lokala fraktsällskapet. Om du har betalat med Klarna, kan du läsa om returprocessen.

Kan jag returnera alla produkter?

Nej, inte alla beställningar kan returneras. Du kan ej returnera en service, som du bett oss att utföra på en produkt eller en custom produkt som är speciellt anpassad för dina behov. Flera detaljer: Returrätt undantag

Kan jag byta en produkt?

Du kan enkelt returnera en vara till oss och lägga en ny beställning på den önskade varan. Så snart vi mottar paketet du returnerat genomför vi din refundering och meddelar dig när refunderingen är genomförd.

Hur lång tid har jag på mig att returnera en produkt?

Hos SkatePro kan du returnera dina produkter inom 365 dagar.

Har du en defekt produkt?

Har du noterat en felfunktion eller en defekt på en produkt som du har köpt? Vänligen skicka ej tillbaks produkten till oss med en gång.

Läs vår reklamations guide och kontakta oss istället, då de flesta fall kan lösas innan produkter behöver skickas fram och tillbaks.

 
SkatePro
Dataskyddsförordning Cookies Köpvillkor